Monday, February 9

Mundane Monday

HEJ MINA FANS. Helgen undan, skönt och oskönt. Brukar inte ha något emot måndagar men det var lite trögstartat idag. På fredagen såg jag med pappa och Sarah filmen "The Theory of Everything" på bio (sista jobbdagen på bion för denna gång) och jag tyckte den var riktigt bra! Inte min typ av film på pappret, men då den är baserad på Stephen Hawkings liv så var jag tvungen att se den! skulle det inte varit det skulle jag knappast ens sett filmen. Verkligt sevärd film. På lördagen fyllde S år, vi tänkte fara ut men blev inte så sen heller. På söndagen så jag Mortdecai på bio, en komedi med Johnny Depp, den va nu sådär.. b-movie, men ganska skojj ändå!

Och idag var det skola, 4h marknadsplanering.. och efter det passade jag på att lyxa till det med nya skor. Bye bye äckliga fula uggs och skitiga teini-connaren! 
 
 

No comments: