Monday, February 16

MÅL 2015

Bli klar MERKONOM. Vilket jag till 100% är säker på att också kommer bli, bara två perioder kvar nu. Kämpa! Kommer va en sån jävla fest när jag får mitt betyg ska ni veta!

RESA utomlands. Om det blir London, solen eller Kanada är ännu oklart.

prag 2014
 
Hitta den perfekta lägenheten! Söker efter en TVÅA i Ekenäs centrum. Den skall vara perfekt och så jävla braa på alla vis att jag vill bo där i 10 år. About.

Tråka glass så helviti! Kommer satsa allt på att den sommar blir bra!
 
ett annat mål är att inte äta så mkt glass ;)

Önsketänkande: efter min utexaminering vill jag hitta ett heltidsjobb (75% ok). Att studera får vänta till nästa höst, om e blir naa tålee.

Och såklart spendera så mycket tid som möjligt med min gullepojke!

 

 

VILKA ÄR DINA MÅL FÖR I ÅR?

 

No comments: