Sunday, February 22

I väntan på Oscarsgalan!

 
 
För 1 år sedan hade jag precis opererat tonsillerna och låg hos sara i langansböle och såg på Oscars..! Time flies. Hamna dock fara hem därifrån eftersom jag började hosta blod och sånt skit haha. Men nu är det dags för en ny upplaga av OSCARGALAN och jag är excite! Börjar skolan 13-tiden imorgon så hinner bra vaka hela natten. ;) 
Vi har flyttat "sängen" framför tv:n och gjort det myyyyyys. Allt för att göra flyttkaoset lite bättre!
 
 
NEIL PATRICK HARRIS som HOST <333 bara en sån sak!
Har sett allt för få av de nominerade filmerna  fastän jag såg över 100 filmer i fjol haha. Såg The Imitation Game på bio ikväll och blev överraskad, verkligt sevärd film! Den är också nominerad i about 4 kategorier. Hoppas att den eller The Theory Of Everything vinner "best picture".

Best actor in leading role? Ja-a, har int riktigt nån åsikt. Men hoppas på Bradley Cooper i American Sniper!
Acress in leading role, där sku de va roligt om Marion Cotillard i "två dagar, en natt" skulle vinna. En fransk film som var riktigt bra! Tror dock Rosamund Pike från gone girl vinner.
Actor in supprting role: där hoppas jag på Robert Duvall (The Judge).
Actress in supporting role: ingen åsikt.
Bästa animerade filmen, ja - Big Hero 6 - var ju riktigt bra. Tror och hoppas på den!

Sen finns de typ 505050504004 kategorier till men jag ska int uttråka er med mina opinions in that så atteee. :)  ALLA nomineringar hittar ni här.

FLERA SOM NATTUGGLAR I NATT?
 

No comments: