Friday, January 2

Andra dagin av i år

Alltså jag vet att jag blottar mitt liv (or whatever) på bloggen, men hur fan kan man va så dum att man tror att ens egna uppfattningar av ett blogginlägg är de enda rätta? Jag står för de ja skriver, o ni står för det ni tror er förstå. Okaj?
Fredag. Så skönt då! Snart börjar Finland-Sverige i U20-VM och jag e excited. Dessutom ska jag kamma hem lite pengar på Finlands förlust via moniveto. Annars int så myki news i hoodsen. Var ett varv till Karis, och sen på ett möte, och slutligen till mommo på födelsedagskaffe där jag hittade denhär stundetbilden på mamma (1990):

 
som lika bra sku kunna vara jag? Om jag sku ha tagi studenten förstås hahaha. Har aldrig tyckt vi liknat särskilt mycket före NU när jag mittiallt såg denhär bilden. Shiisös grajst!

No comments: