Thursday, January 1

2014 är ÄNTLIGEN över

2014 var nog det sämsta året som jag kan minnas. Jag var en feg jävla egoistisk idiot som sårade en av de viktigaste människorna i mitt liv. Blev själv sårad, totalt jävla blåst av en annan viktig person, och valde att va okej med det. Länge. Nångång efter det förvandlades jag till ett monster inombords. Vad hände? Jag vet inte vad jag ska säga. Karma? Kanske jag var värd det. Men som sagt, jag min idiot tyckte det var okej. Att bli sårad. Att känna mig skit. Att bli vald sist. Och ignorera det en lång tid.. Ett som är säkert är att 2015 kommer jag gå efter mina känslor. Är trött på att hålla tillbaka saker för att jag får dåligt samvete. Som det sägs, det finns ju ett par triljoner andra typer här på planeten så visst fan ska man ta de i beaktande, men ni vet vad jag menar...

2014 var skit. Kort och gott. 2015 däremot ska bli bra. Det har jag bestämt. Tre saker går först: Meego, ekonomi och skolan! Därefter det sociala, och total ärlighet mot mig själv och alla andra och så kommer jag vilja satsa väldigt mycket på Forever. Och övrig business jag idkar, d.v.s den där jäkla glasskiosken. ;) Där har ni mina största prioriteringar för i år. Inte för mycket inte för lite. Och får jag koll på de där tre största priorna tror jag resten kommer naturligt. Ni vet.

Jepp. 2014, tack (för ingenting) och förlåt (för vad?).

No comments: